«Construct2» бағдарламасында жасалған «SuperPassing» (mini game) ойыны

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ҒЫЛЫМ ЖӘНЕ БІЛІМ
МИНИСТРЛІГІ
83 МЕКТЕП-ГИМНАЗИЯ
«Construct2» бағдарламасында жасалған
«SuperPassing» (mini game) ойыны
Секция: информатика ғылымы
Орындаған: 8 «а» сынып оқушысы
Мамут Амина
Жетекшісі: Тлеукулова Гаухар Миримхановна
Астана қаласы,2018жыл
Мазмұны
І.Кіріспе бөлімі
1.1.«SuperPassing» (mini game) ойыны
ІІ.Зерттеу бөлімі
2.1. «Construct2» ойын жасау программасы
2.2. «Construct2» программасын қалай қолдануға болады?
III.Қорытынды бөлім
3.1.«Construct2» бағдарламасын қолданудың тиімділігі
IV.Пайдаланылған әдебиеттер тізімі
І.Кіріспе бөлімі
1.1.«SuperPassing» (mini game) ойыны
Мен жасаған ойын платформер ойын стиліне жатады. Ойын жасау
барысында бұл стилмен толығырақ таныстым. Платформа туралы айта
кетейін.
Платформа (платформер) - негізгі кейіпкер түрлі биіктікте орналасқан
платформаларға толы деңгейлер бойынша өтуге болатын әрекетті ойындар.
Ойынның мақсаты - деңгейден өту, платформадан платформаға секіріп шығу
және бүкіл аумақта шашыраған құнды заттарды немесе монеталарды жинау.
Бұл жанры сегіз-биттік префикстердің алыс өткен кезеңдерінде пайда болды
және оның ата-бабалары командир Кин, Соник Хеджхог және Супер Марио
ойындары деп есептеледі.Қазіргі уақытта мобильді платформалардың
мысалдары - Парсы ханзадасы және Sonic the Hedgehog сериялары, сонымен
қатар Cordy ойындары және, әрине, Rayman Jungle Run және Rayman Fiesta
Run.
Ойын екі кезеңнен тұрады. Басты мақсаты қарсыластан аулақ жүру.
Ойынның басқарылуы:
Ойын кезінде сіз жүре аласыз, секіре аласыз. Егерде қарсыласқа тиетін
болсаңыз, жеңілесіз.
Ойынның басты беті
Ойынның параметрлері
Ойынның басты кезеңі
Ойынның бірінші кезеңі
Ойынның екінші кезеңі
ІІ.Зерттеу бөлімі
2.1. «Construct2» ойын жасау программасы
Construct 2 - жеті жыл бойы Scirra компаниясы әзірлеген Windows үшін
екі өлшемді ойындардың құрастырушысы. Бұл 2007 жылы шығарылған
Construct Classic бағдарламасының екінші жақсартылған нұсқасы.
Сипаттамасы
Construct 2 кез-келген күрделі және кез-келген жанрдағы 2D
ойындарын жасауға мүмкіндік береді, тіпті бағдарламалау дағдыларынсыз.
PC5, Mac, Linux, HTML5, Android, iOS, Windows Phone, Blackberry 10,
Amazon Appstore, Chrome Web Store, Facebook және т.б. қолдау көрсететін
браузерлер. IOS және Android-ті қолдау L37i технологиясынан CocoonJS,
appMobi және Intel XDK-тан DirectCanvas технологиялары арқасында
қамтамасыз етілген, ол HTML5 ойындарының өнімділігін 5-10 есе арттыру
үшін аппараттық жеделдетуді қолданады.
Бағдарламаның интерфейсі интуитивті және қарапайым WYSIWYG
редакторының арқасында үйрену болып табылады, адам ойын дамытуда
тәжірибе мен тәжірибе білуді қажет етпейді, тіпті оны түсінуге болады.
Construct 2-дегі ойын логикасы іс-шаралар жүйесін (ағыл. events) және
байланысты әрекеттерді (ағыл. actions).
Construct2 меңгеру үшін компьютермен негізгі тәжірибе қажет, аз күш
пен қалау. Сонымен қатар, тұрақты жаңарту бағдарламаны өте қауіпсіз етеді.
Бұл ойын дизайншысы қарапайым ойындарды жасауға тырысатын
тәжірибелі жаңадан бастағандар үшін де, сондай-ақ сапалы ойындар жасауды
үйренгісі келетін кәсіпқойлар үшін де қолайлы. Бұған қоса, оның көмегімен
ойындар, демо-бағдарламалар, презентациялар мен интерактивті
жаттығулардың прототиптерін оңай жасауға болады. Қазіргі уақытта
(24.03.17) «Construct 3» деп аталатын бағдарламаның жаңа нұсқасы.
Функциялары
Construct 2 редакторы C ++ -де жазылған және ойындар Javascript-да
кодталған. Жобаны экспорттау кезінде JavaScript кішірейеді, бірақ Javascript
Plugin SDK-ні қосуға және кодты қолмен өзгертуге болады. Сондай-ақ,
Construct 2-де модульдік дизайн бар, сондықтан жобада пайдаланылмайтын
кез-келген плагиндер немесе әрекеттер сценарийге кірмейді, ол жобаны
оңтайландыруға және салмағын азайтуға көмектеседі.
Қазіргі уақытта бағдарлама 20-дан астам кіріктірілген мінез-құлыққа
ие, оның ішінде Платформа, 8 бағыт, Пулемет, Автокөлік, Патфинг, Турет,
Драгндоп және т.б. Construct 2 - HTML5 ішіндегі бөлшектер әсерін ресми
түрде қолдайтын алғашқы ойыншы қозғалтқышы.
Кірістірілген ойын-сауық қозғалтқышы 2D Physics физика заңдарын
сапалы және оңай қызықтыратын физикалық әсерлерді модельдеуге
мүмкіндік береді. Сонымен қатар, бағдарламаның негізгі мүмкіндіктерін
кеңейтетін көптеген қосылатын модульдер бар. Ұялы операциялық жүйедегі
кодты тексеру жобаны құрастыруға келмей-ақ LAN және WiFi арқылы
жүзеге асырылады.
Construct 2 құрастырылған жобаларды әр түрлі пішімдерде
экспорттауға мүмкіндік береді. Бағдарламаның функционалдылығы
жобаларды Windows, IOS, Android және басқалар сияқты түрлі операциялық
жүйелерге экспорттауға мүмкіндік береді.
IOS нұсқасында, жасақталған ойындарды веб-қосымшада, Интернетке
қосылусыз, іске қосуға болады. Бұл әдіс ойынды html-ге экспорттауға
мүмкіндік береді. Осыдан кейін, сіз ойынды сайтқа жүктеп алып, мобильді
құрылғыдан iOS жүйесіне өтіп, ойыныңызды жұмыс үстеліне сақтаңыз.
Алдыңғы нұсқалар
Құрылымның алдыңғы нұсқасы Construct 2 шығарғаннан кейін атауын
Construct Classic-ға ауыстырды [12]. Бүгінгі күні ол ресми әзірлеуші
қолдауын жоғалтты [13], бірақ энтузиастардың қолдауына ие. Дегенмен,
оның танымалдығы әлі де жоғары, әсіресе Windows операциялық жүйесі
үшін 2D және 3D ойындарын дамытуда. Construct 2-ден айырмашылығы,
Классикалық нұсқада ашық бастапқы коды бар және Game Maker сияқты
ақылы аналогтарға тамаша тегін балама болып табылады.
Құжаттама
Scirra.com веб-сайтының ағылшын тіліндегі ресми сайты бағдарлама
бойынша көптеген оқу материалдарын, сабақтар мен құжаттамаларды,
сондай-ақ осы ойын дизайнерін зерттеуді жеңілдететін қолдау көрсететін
бағдарламаларға ие. Әзірлеушінің веб-сайтында пайдаланушыларға
техникалық қолдау және қателер туралы хабарлауға болатын форум бар.
Сонымен қатар, сайтта Scirra Arcade деп аталатын арнайы бөлім бар, ол
пайдаланушылармен жасалған көптеген ойындарды көрсетеді.[2]
2.2. «Construct2» программасын қалай қолдануға болады?
Мен бағдарламаның негізгі функциялары туралы қысқаша айтайын :
Alt пернесін басу жылдам пернелерді көрсетеді
«Процесті» бастау үшін сізге жаңа жоба жасау қажет
Ол үшін 'Alt', 'F' және 'N'
Бағдарлама жобаны сақтаудың екі нұсқасының біреуін таңдауды
ұсынады. Бірінші параметр - бір файл (* .capx).Екінші нұсқасында жоба
бірнеше папкаларда орналасқан «ашық» нысанда сақталады.«Жобаны
құру»батырмасын басамыз.
Жобаның сипаттамасы
Жоба баптауларындағы дерлік барлық өрістер редакциялауға болады.
Деңгей өңдегішіне нысандарды қосудың бірнеше жолы бар.
Sprite нысаны үшін, әдепкі бойынша, суреттерді терезе қалтасынан деңгей
өңдегіші терезесіне сүйреп апаруға болады.
Деңгей редакторының өрісіне екі рет басу жаңа нысанды енгізу үшін терезені
ашады.
Егер 'sprite' нысанын таңдасаңыз, сурет өңдегіші ашылады.
Файлды кез келген спрайтпен (сурет) ашыңыз.
Менде доп болсын.
Мен кейбір нүктелерге қол тигіземін:
Біріншісі - жаһандық параметр, ол айнымалы болсын немесе осы
сипаты бар объект. Бұл нысанның / айнымалылардың бар болуы барлық
деңгейде немесе керісінше тек бір деңгейде болғандықтан көп емес.
Көшіру / Клондау
Көшіру нысандарының екі түрі бар 1) Ойынның спрайтына еніп, бірнеше
көшірме жасай отырып көшіреміз, ол физикалық түрде бірдей спрайт. Оның
суреті барлық көшірмелерінде бірден өзгереді және мұндай көшірмелер іс
жүзінде жүйені жүктемейді 2) Ойынның спрайтына енеміз, одан кейін
спрайтты ойынға енгіземіз - бұл екі мүлдем басқа спрайт (клонның клондау
пәрмені Clone нысанының оң жақ пернесінің мәзірінен). Біз нашар
көшірмелерден аулақ болуға тырысамыз.
Ыңғайлы болу үшін спрайттың қарапайым көшірмесінде әрбір
көшірмені басқаруға арналған кейбір параметрлер бар:
1) Жеке айнымалының «айнымалы айнымалысы» спрайттың әрбір
көшірмесі үшін мәніңізді сақтауға мүмкіндік береді (барлық оқиғалар мен
әрекеттер спретті жеке көшірмесін таңдауға мүмкіндік бермейді).
2) Әрбір көшірме ойынның басында тағайындалған UID (бірегей
сәйкестендіру нөмірі) бар.
3) Спреттегі «санау» санының көшірмелерінің санауышы бар.
Әрбір нысанның 0-ден 360 градусқа дейінгі бұрыштары бар. Әдепкі
мәні бойынша 0 солға бағытталған.
Мінез-құлықты қарастырайық:
Behaviors - бұл жаңа мүмкіндіктерді қосатын нысандар үшін қосымша
функциялар
III.Қорытынды бөлім
3.1.«Construct2» бағдарламасын қолданудың тиімділігі
Неліктен ойын жасаушылардың көбісі «Construct2» программасын
таңдайды?
Қарапайым және жылдам. Ұзақ апта мен айдың орнына өзіңіздің
идеяңызды екі-үш сағат немесе күнде күшейтіңіз. Construct 2-де ойындар
жасау өте қарапайым және көңілді: объектілерді сүйреп апарыңыз, оларға
мінез-құлықты қосыңыз және оқиғалардың көмегімен жаңартыңыз!
Жылдам және интуитивті интерфейспен сіз кез келген пайдаланушыға
нөлден бастап, тіпті арнайы білімі жоқ ойындар жасауға мүмкіндік беретін
кең ауқымды құралдарға еркін қол жеткізе аласыз.
Деңгей редакторы толығымен көрнекі және WYSIWYG қағидаты бойынша
құрастырылған, ол деңгейлерді оңай құруға және нәтижені дереу көруге
мүмкіндік береді. Объектілерді сүйреп, айналдырып, масштабтауға,
әсерлерді визуализациялауға және параметрлер тақтасында параметрлерді
жылдам өзгертуге болады. Объектілерді параллакс және араластыру
әсерлерін жасауға мүмкіндік беретін бөлек қабаттарға қоюға болады.
Сондай-ақ, бағдарламада графиканы жылдам редакциялау үшін кірістірілген
сурет өңдегіші бар.
Бірнеше минут ішінде немесе сағатта сіз өзіңіздің достарыңызбен
бөлісіп, ойнауға мүмкіндік беретін жұмыс үлгісін жасай аласыз. Сіздің
идеяңыздың қаншалықты жақсы екендігін тексеру үшін, уақыттың аздығы
уақытты талап етеді және енді сізге маңызды нәрсеге - ойын дизайны туралы
ойлауға болады.
Күшті оқиға жүйесі. Қарапайым және күшті көрнекі оқиғалар жүйесін
пайдаланып, өзіңіздің ойыныңызды өзіңіз қалағандай етіп жасаңыз. Күрделі
және түсініксіз бағдарламалау тілдерін үйрену қажет емес. Оқиғалармен
қатар, логиканы жасау тіпті бастаушыға түсінікті болады.
Оқиғалар ықтимал шарттар мен байланысты әрекеттерді таңдау
арқылы жасалады. Нәтижесінде сіз бастауыш ойын әзірлеушісіне де
мүмкіндігінше түсінікті және оқуға болатын оқиғалардың жақсы
ұйымдастырылған тізімін аласыз. Оқиғалардың барлық тізімдері әртүрлі
деңгейде қайта пайдаланылуы мүмкін немесе басқа деңгейлердегі
оқиғаларды қайта жасау үшін сақталған.
Ойынға арналған оқиғаларды жасау өте қарапайым және түсінікті.
Нысанды ғана көрсетіңіз, шартты немесе әрекетті таңдаңыз және оқиғаны
қосыңыз. Construct 2 қисынды ретпен ойлануды үйренуге және нақты
бағдарламалау тұжырымдамаларын түсінуге көмектеседі, бұл кез келген
бағдарламалау тілін үйренуді шешсеңіз, оны тамаша бастау құралы етеді.
Әрбір оқиға тізімінде шартты мәлімдемелер немесе триггерлер бар оқиғалар
бар. Олар орындалғаннан кейін көрсетілген әрекеттер орын алады. Топтарды
пайдалану арқылы оқиғалардың толық тізбегін қосуға және өшіруге, сондай-
ақ ірі жобаларды ыңғайлы ұйымдастыру үшін пайдалануға
болады.Оқиғалардың озық логикасы - OR / Else шарттары, ішкі оқиғалар,
жергілікті ауыспалы және рекурсивтік функциялар - қиынырақ
бағдарламалау тілін үйренусіз күрделі жүйелерді жасауға мүмкіндік береді.
Жасаған жобамды қорытындылай келе, ойынның жасалу жолдарын,
оның қандай болатындығын білдім. Әр ойынның өзіндік ерекшеліктері бар.
Ол платформа немесе 2D, немесе, 3D болуы мүмкін.
IV.Пайдаланылған әдебиеттер тізімі
1.https://app-time.ru/spravochnik-igrovyih-mobilnyih-zhanrov/action/opisanie-i-
igryi-v-zhanre-platformer
2. https://ru.wikipedia.org/wiki/Construct_2
3. http://c2community.ru/info/construct2.html
4. http://c2community.ru/forum/viewtopic.php?f=4&t=27